Hlavní strana

Z Multimediaexpo.cz

(Rozdíly mezi verzemi)
(+ Aktualizace Hlavní strany...2017 / 17)
(+ Aktualizace Hlavní strany...2024 / 06)
 
(Není zobrazeno 220 mezilehlých verzí.)
Řádka 21: Řádka 21:
|<h2 style = "background-color:#fa8072; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:125%">'''Obrázek dne'''</h2>
|<h2 style = "background-color:#fa8072; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:125%">'''Obrázek dne'''</h2>
|- <!-- ffdebe, ee82ee -->
|- <!-- ffdebe, ee82ee -->
-
| <div style="padding:0.5em; text-align:center">{{Multimediaexpo.cz:Obrázek dne/2017/17}}
+
| <div style="padding:0.5em; text-align:center">{{Obrázek dne HL/2024/06}}
<div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Obrázek dne/Archiv|další obrázky]]</div>
<div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Obrázek dne/Archiv|další obrázky]]</div>
</div>
</div>
Řádka 41: Řádka 41:
| <div style="padding:0.5em; text-align:left">
| <div style="padding:0.5em; text-align:left">
==== Víte, že... ====
==== Víte, že... ====
-
*…naše [[Multimediaexpo.cz|encyklopedie]] již obsahuje přes '''3&nbsp;110&nbsp;[[:Kategorie:Flickr články Multimediaexpo.cz|Flickr&nbsp;článků]]'''&nbsp;??
+
*…2 policejní [[vrtulník]]y LAPD za rok vyprodukují tolik emisí jako '''<ext>https://www.autoforum.cz/zajimavosti/policejni-vrtulniky-lapd-za-rok-vyprodukuji-emise-jako-auto-ktere-ujede-30-milionu-km-to-jen-tak-pro-srovnani-meritek/ ::1 auto, které ujede 30 milionů km ??</ext>'''
-
*…oblíbený komunitní web '''[[Flickr]]''' obsahuje '''více&nbsp;než&nbsp;12.5&nbsp;miliard&nbsp;<ext>http://blog.flickr.net/en/2016/10/19/were-bringing-you-some-new-features/ ::fotografií</ext>'''&nbsp;??
+
*…naše [[Multimediaexpo.cz|encyklopedie]] již obsahuje přes '''5&nbsp;801&nbsp;000&nbsp;[[Diskuse:Multimediaexpo.cz|komplexních&nbsp;editací]]'''&nbsp;??
-
*…našich '''227&nbsp;000''' [[:Kategorie:Multimedia Commons|multimediálních souborů]] zabírá jen legračních '''150&nbsp;GB''' prostoru&nbsp;??
+
*…naše [[Multimediaexpo.cz|encyklopedie]] již obsahuje přes '''5&nbsp;300&nbsp;[[:Kategorie:Flickr články Multimediaexpo.cz|Flickr&nbsp;článků]]'''&nbsp;??
</div><div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Zajímavosti z Katalogu|další zajímavosti]]</div>
</div><div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Zajímavosti z Katalogu|další zajímavosti]]</div>
|}
|}
Řádka 51: Řádka 51:
|<h2 style = "background-color:#eec900; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:125%">'''Článek dne'''</h2>
|<h2 style = "background-color:#eec900; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:125%">'''Článek dne'''</h2>
|- <!-- faf9b2, ffb90f -->
|- <!-- faf9b2, ffb90f -->
-
| <div style="padding:0.5em; text-align:left">{{Multimediaexpo.cz:Článek dne/2017/17}}
+
| <div style="padding:0.5em; text-align:left">{{Článek dne HL/2024/06}}
<div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Článek dne/Archiv|další články]]</div>
<div style="text-align:center; font-size:smaller">…[[Multimediaexpo.cz:Článek dne/Archiv|další články]]</div>
</div>
</div>
Řádka 57: Řádka 57:
|}
|}
|}
|}
-
{| style="width:100%; margin:1px 0px; padding:2px; background:#f3fff3; border:1px #CDC9C9 solid;"
+
{| style="width:96%; margin:1px 24px; padding:2px; background:#f3fff3; border:1px #CDC9C9 solid;"
-
|<h2 style = "background-color:#CDC9C9; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:125%">'''Nový server Multimediaexpo.eu –  Intel Xeon E3 , 64 GB RAM ECC DDR4 , internet : 1 000 Mbps'''</h2>
+
|<h2 style = "background-color:#CDC9C9; padding:0.1em; margin:0; text-align:center; font-size:110%">'''[[#Top|NAHORU]]'''</h2>
-
|- align="center"
+
|}
-
| <div style="padding:0.5em; text-align:center font-size:120%">
+
-
'''Začínáme budovat novou krásnou encyklopedii na novém serveru &mdash; <big><ext>http://www.multimediaexpo.eu/ ::www.multimediaexpo.eu</ext>&nbsp;!</big><br />Už potřetí tak začínáme od "nuly" a potřetí to dotáhneme na 300 000 článků !<br />Poprvé to bylo 20. února 2012, podruhé to bylo 3. července 2014 !<br />Pro náš tým to bude skvělá zábava a legrace...[[Soubor:FFresh emotion cool.png|24px]]'''</div>
+
-
|}<div style="text-align: center;"><small>[[#Top|NAHORU]]</small></div>
+

Aktuální verze z 28. 3. 2024, 00:34

Vítejte v katalogu firem Multimediaexpo.cz
V jedinečném katalogu s téměř neomezeným prostorem pro Vaší prezentaci
.

Kompletní podmínky katalogu najdete v článku — Katalog firem a prezentací.

Naše základní výhody :
« Bez nutnosti instalace »…« Na vlastní doméně »…« Masivní podpora 330 národních jazyků ! »
« Plná integrace s velkou multimediální encyklopedií »…« 99,9% garantovaná dostupnost služby »
« NEOMEZENÝ přenos dat stažených každý měsíc ze serveru. »
« Navíc máte k dispozici sadu unikátních vlastností, které Vám nikdo jiný nenabídne ! »

Kategorie Katalogu firem

Obrázek dne

How were ingredients for life delivered to Earth ??
V oblasti vzdálené protohvězdy IRAS 23385 udělal
dalekohled JWST obrovský objev ! JWST objevil
komplexní alkoholy, se kterými umí lidské tělo pracovat !

Nové firmy

Zajímavosti

Víte, že...

Článek dne

David Coulthard in the pits at the 2007 Italian GP.

David Marshall Coulthard (* 27. březen 1971) je skotský pilot Formule 1 a vítěz 13 Grand Prix. jeho přezdívka je DC.

Coulthard má trvalé bydliště uvedené v Monaku, ale vlastní také domy v Londýně a Švýcarsku. Vlastní také luxusní hotely v Británii a Monaku, včetně hotelu Columbus, který leží v Monackém Fontvieille. 2. května 2000, když měl David pronajatý Learjet od svého přítele Davida Murrayho, letadlo zaznamenalo problém s motorem. Cesta měla skončit na mezinárodním letišti Côte d'Azur v Nice, ale letadlo havarovalo při nouzovém přistání na letišti Lyon-Satolas. Coulthard, jeho tehdejší přítelkyně a americká modelka Heidi Wichlinski a osobní trenér Andy Matthews přežili, ale Murrayho osobní pilot David Saunders a druhý pilot Dan Worley zahynuli.

O Davidovi toho bulvární deníky napsali mnoho, protože právě on je znám častým střídáním žen po svém boku.
Po jeho boku už stanuly například Heidi Klum, Lady Victoria Hervey nebo modelky Andrea Murray a Ruth Taylor. A zasnoubený byl s modelkami Heidi Wichlinski a Simone Abdelnour.

2. června 2006 se zasnoubil s Karen Minier, belgickou novinářkou F1 pracující pro francouzskou TF1. A dokonce se plánují v budoucnu vzít. Muzeum v jeho rodné vesnici je nyní ve vlastnictví Wendy McKenzieho, předtím jej vlastnila Coulthardova rodina. Muzeum tak navštěvuje mnoho návštěvníků z celého světa. 7. srpna 2007 vydal Coulthard svoji autobiografii, se jménem „It is What It Is.“. V té také popisuje, že se v mládí léčil z bulimie. Coulthardova druhá setřenice, Novozélanďanka Fabian Coulthard, je také závodní jezdkyní.

Coulthard začínal již v raném věku tak jako většina automobilových závodníků na motokárách. V letech 1982–1988 získal třikrát titul skotského šampióna, zároveň zvítězil dvakrát v otevřeném mistrovství Skotska, dále získal titul britského super šampióna v juniorské kategorii a v neposlední řadě je vítězem otevřeného mistrovství Skotska pro dospělé. Formule Ford v roce 1989 mu přinesla vítězství v juniorské kategorii 1600 a třetí místo na Formule Ford Festivalu, který se konal v Brands Hatch. Po havárii, při které si zlomil nohu při závodech GM Lotus na okruhu Spa Francorchamps, měl možnost prvního testu s vozem McLaren MP4/5 pro formuli 1. V roce 1992 se stal David jezdcem Formule 3000, v té ale skončil až devátý. Následující rok se vyšplhal na konečnou třetí příčku.

V roce 1993 se stal Coulthard testovacím jezdcem několikanásobného vítěze poháru konstruktérů, týmu Williams-Renault a hrál důležitou roli ve vývoji vozu. Pro rok 1994 měl David u Williamsu zůstat opět jako testovací jezdec, ale kvůli tragické smrti jezdce Williamsu, Ayrtona Senny, se dostal do závodního vozu a v Grand Prix Španělska už startoval po boku Damona Hilla. Velkou část sezóny strávil řízením druhého vozu, ale ve čtyřech závodech musel svou sedačku propůjčit ex-mistru světa, Nigelu Mansellovi. Williams byl pyšný, že jeho druhý vůz pilotuje Mansell, toho času uřadující šampión Indycar. Ale Coulthard nezůstal pozadu, prokázal svou rychlost a tak se díky chybám soupeřů a notné dávce štěstí dokonce podíval na stupně vítězů, když skončil druhý v Portugalsku. Na poslední 3 závody už ale pouze seděl na tribuně pozoroval, jak si vede Mansell. Avšak nebyl to Nigel, ale David, kdo dostal smlouvu na celou sezónu 1995. Coulthard tak při své neúplné sezóně skončil na skvělém 8. místě, se ziskem 14 bodů.

Sezóna 1995 konečně ukázala Davidův nevyužitý potenciál. Vyhrál svůj první závod v F1, Grand Prix Portugalska. Vyhrát mohl vícekrát, ale chyby a smůla mu už víckrát vyhrát nedopřála. V tomto roce nasbíral celkem 5 pole position a 4 z nich byly hned po sobě. I přes mnoho pěkných umístění nastaly i hrubé chyby, v Monze chyboval v zahřívacím kole a na okruhu v Adelaide naboural při cestě do boxů. Celkově ale skončil na skvělém 3. místě a získal 49 bodů.

NAHORU