V pátek 26. dubna 2024 úderem 22 hodiny začíná naše nová
a opravdu velká série soutěží o nejlepší webovou stránku !!
Proto neváhejte a začněte hned zítra soutěžit o lákavé ceny !!
a opravdu velká série soutěží o nejlepší webovou stránku !!
Proto neváhejte a začněte hned zítra soutěžit o lákavé ceny !!
Výsledky hledání
Z Multimediaexpo.cz
- Pratt & Whitney [[Soubor:Aircraft engine IP&W JT9D.jpg|right|thumb|[[Dvouproudový motor]] [[Pratt & Whitney ...obců leteckých motorů soupeří s firmami [[GE Aircraft Engines|General Electric]] a [[Rolls-Royce plc|Rolls-Royce]], třebaže se i s těmito firmami pusti1 kB (196 slov) - 20. 9. 2013, 08:38
- Pratt & Whitney R-985 ...ých leteckých motorů]], vyráběných společností [[Pratt & Whitney]] Aircraft Company ve 30. až 50. letech 20. století.<ref>Gunston 1989. str. 115.</re * [[Waco Aircraft|Waco S3HD]]16 kB (2 516 slov) - 20. 9. 2013, 08:39
- Airbus A330 ... motory]] [[General Electric Aircraft Engines|General Electric]] [[General Electric CF6-80|CF6-80E]], [[Pratt & Whitney]] [[Pratt & Whitney PW4000|PW4000]] neb Pohon obstarávají dva motory [[General Electric CF6-80|General Electric CF6-80E]], [[Pratt & Whitney PW4000]] nebo [[Rolls-Royce Trent]] 700. Všec10 kB (1 514 slov) - 11. 8. 2014, 06:42
- Armstrong Siddeley Viper Stejně jako podobný americký motor [[General Electric J85]], byl Viper vyvinut jako levný motor pro jedno použití k pohonu bez * [[Atlas Aircraft Impala]]4 kB (551 slov) - 28. 12. 2013, 12:31
- Letecký motor ...dential Gallery, National Museum USAF.jpg|[[Turbovrtulový motor]] General Electric T31. {{Flickr|Aircraft+engines}}{{Commonscat|Aircraft engines}}{{Článek z Wikipedie}}2 kB (296 slov) - 12. 3. 2017, 21:31
- Convair XB-46 ...ch bombardérů s hmotností od 36 do 90 tun. Firma [[Consolidated Vultee Aircraft]], pozdější Convair, na specifikace reagovala vývojem ''Modelu 109'', k ...ojici 12,7 mm [[kulomet]]ů v dálkově ovládané věži firmy ''Emmerson Electric Company''.5 kB (865 slov) - 23. 11. 2021, 15:03
Ukázat (20 předchozích | 20 následujících) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).