V pátek 26. dubna 2024 úderem 22 hodiny začíná naše nová
a opravdu velká série soutěží o nejlepší webovou stránku !!
Proto neváhejte a začněte hned zítra soutěžit o lákavé ceny !!

Výsledky hledání

Z Multimediaexpo.cz

Stránky s odpovídajícím názvem

Stránky s odpovídajícím textem

  • Tankové muzeum Parola
    [[Soubor:Kv1e m1941 parola 2.jpg|thumb|right|220px|Sovětský tank KV-1E v Parole]]
    990 B (147 slov) - 22. 8. 2016, 22:18
  • 1. Gambrinus liga 2009/10
    ...áním [[FK Teplice|Teplice]] - [[AC Sparta Praha|Sparta]] a vyvrcholila v květnu [[2010]]. Hrálo se systémem každý s každým, a to jeden záp ...VG''' = Vstřelené góly; '''OG''' = Obdržené góly; '''B''' = Body; '''Kv''' = kvalifikace nebo sestup
    15 kB (1 911 slov) - 6. 4. 2023, 08:56
  • 2426 Simonov
    Dátum objavenia = [[26. květen]] [[1976]] | Označenie = 1976 KV |
    1 kB (109 slov) - 2. 5. 2013, 16:10
  • 705 Erminia
    Označenie = 1910 KV |
    1 kB (104 slov) - 9. 5. 2013, 09:18
  • 88mm kanón Flak
    ..., kde se [[Němci]] poprvé setkali s novými tanky [[T-34]], [[KV-1]] a [[KV-2]], začal kanón sloužit stále ve větší míře k boji proti těmto o
    4 kB (756 slov) - 28. 12. 2019, 22:59
  • 967 Helionape
    Označenie = 1921 KV |
    1 kB (104 slov) - 9. 5. 2013, 12:02
  • Panzerkampfwagen III
    ...rbarossa]]. Tanky Pz III se začaly setkávat s masami tanků [[T-34]] a [[KV-1]], na něž jejich kanony vůbec nestačily. Urychleně proto byly vyvinu
    4 kB (629 slov) - 10. 11. 2013, 15:06
  • Žlutice
    | mapa = Soubor:Zlutice KV CZ.png
    9 kB (1 572 slov) - 4. 8. 2015, 23:12
  • Železniční zkušební okruh u Velimi
    * 25 kV; 50 Hz; střídavě * 15 kV; 16,7 Hz; střídavě
    4 kB (615 slov) - 15. 12. 2014, 08:53
  • Železniční trať Plzeň - Klatovy - Železná Ruda
    ...davý proud|střídavým proudem]] o [[elektrické napětí|napětí]] 25 kV. ...k z plzeňského provizorního na hlavní nádraží byl otevřen již 20. května 1877. 10. října 1888 byl zahájen provoz na lokálce z [[Domažlice|
    8 kB (1 314 slov) - 15. 5. 2013, 15:44
  • Železniční trať Praha - Turnov
    .... V roce [[1962]] byla potom trakční soustava předělána z 1,5kV na 3 kV ss. Z Prahy-Vysočan do Odbočky Skály vede trať souběžně s tratí 231
    3 kB (509 slov) - 15. 5. 2013, 15:44
  • Železniční trať Přerov - Břeclav
    ...ány [[železniční napájecí soustava|trakční soustavy]] 3 kV DC a 25 kV/50 Hz AC, které se stýkají v Nedakonicích.
    3 kB (456 slov) - 15. 5. 2013, 15:44
  • Železniční trať Rybník - Lipno nad Vltavou
    ...e 2005 byla provedena změna trakce na pro tuto oblast standardní 25 kV/50 Hz. V roce 1955 došlo v důsledku stavby přehrady k přeložení
    1 kB (191 slov) - 15. 5. 2013, 15:44
  • Železniční trať Zdice - Protivín
    ...Protivína je [[elektrifikace|elektrifikovaný]] střídavou soustavou 25 kV, 50 Hz. Celá trať je jednokolejná. Roku 1875 ji zprovoznila a do zestát
    2 kB (321 slov) - 15. 5. 2013, 15:45
  • Železniční trať Havlíčkův Brod - Veselí nad Lužnicí
    | napětí=25 kV, 50 Hz [[střídavý proud|AC]]
    6 kB (824 slov) - 15. 5. 2013, 15:49
  • Železniční trať Lužná u Rakovníka - Chomutov
    | napětí= 3 kV DC v úseku Žatec - Březno u Ch.
    3 kB (416 slov) - 15. 5. 2013, 15:50
  • Železničná stanica Bratislava-Petržalka
    ...] – [[Slovensko|jihoslovenská]] 25 kV 50 Hz a [[Rakousko|rakouská]] 15 kV 16,7 Hz.
    2 kB (293 slov) - 16. 1. 2019, 13:10
  • Železniční napájecí soustava
    {{legenda|#a3a5ce|15 kV 16,7 Hz}} {{legenda|#f5f0bb|3 kV ss}}
    17 kB (2 999 slov) - 11. 4. 2023, 15:16
  • Železniční trať Benešov u Prahy - České Budějovice
    ...řkilometrový úsek u Benešova, jehož trakční soustava má napětí 3 kV stejnosměrně. Většina trati mezi Benešovem a Budějovicemi je [[jednok
    3 kB (468 slov) - 15. 5. 2013, 15:54
  • Železniční trať Beroun - Plzeň - Cheb
    ...míchov]] - [[Beroun]], která byl elektrizován stejnosměrným proudem 3 kV. ...ní. Využit byl ale [[střídavý proud|proud střídavý]] o napětí 25 kV a na širé trati za stanicí Beroun tak vznikl styk [[Železniční napáj
    12 kB (1 996 slov) - 5. 6. 2016, 12:07

Ukázat (20 předchozích | 20 následujících) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).