Tremulous

Z Multimediaexpo.cz


Tremulous je týmová 3D akční počítačová hra odehrávající se v prostředí vesmírných základen, dolů a výzkumných komplexů. Soupeří mezi sebou lidé a vetřelci.

Obsah

Engine

Hra je postavena na modifikovaném enginu Quake 3, který využívá schopnosti moderních grafických karet.

Herní princip

Základním principem je zničit základnu nepřátelského týmu, který se pokouší o totéž, přičemž oba týmy se snaží o co nejefektivnější obranu základny. Hra končí po zabití všech hráčů a zničení všech spawnů (telenode/egg).

Zbraně a evoluce a jejich získávání

Za fragy hráči získávají buď kredity za lidi nebo evoluční body za vetřelce. Lidé za ně nakupují lepší zbraně a vylepšení, vetřelci se mohou vyvinout na vyšší evoluční stupeň. Lepší zbraně ale nelze získat ihned, každá strana musí určitý počet fragů, potřebných pro přejití na vyšší stupeň. Stupně jsou celkem 3.

Zbraně a vylepšení u lidí

Zbraně

  • Stage 1
    • Construction Cit → free
    • Blaster → free
    • Rifle → free
    • Pain Saw → 100 credit
    • Shotgun → 150 credit
    • Laser Gun → 250 credit
    • Mass Driver →350 credit
    • Chaingun 400 → credit
  • Stage 2
    • Advanced Construction Cit
    • Pulse Rifle → 450 credit
    • Grenade → 200 credit
    • Flamethrower → 450 credit
    • Někde i mina → 400 credit
  • Stage 3
    • Lucifer Cannon → 600 credit

Vylepšení

  • Stage 1
    • Light Armor → 90 credit
    • Battery Pack → 100 credit
    • Medkit → free
  • Stage 2
    • Helmet → 90 credit
    • Jet Pack →120 credit
  • Stage 3
    • Battle Suit 400 → credit

Evoluce u vetřelců

  • Stage 1
    • Dretch 0 evoldů
    • Granger 0 evoldů
    • Bazilisk 1 evold
    • Marauder 2 evoldy
    • Dragon 3 evoldy
  • Stage 2
    • Advanced Granger 0 evoldů
    • Advanced Bazilisk 2 evoldy
    • Advanced Marauder 3 evoldy
  • Stage 3
    • Advanced Dragon 4 evoldy
    • Tyrant 5 evoldů

Báze, budovy a stavba budov

Při startu hry každá strana má vybudováno základní vybavení báze. Bázi lze přesunout na jiné místo, ale vyžaduje to značnou koordinaci týmu a schopnosti stavitele. Každá budova vyžaduje určitý čas k dokončení. Lidé staví pomocí Construction kitu a Advanced Construction kitu. Stavitel má k dispozici omezené množství stavěcích bodů (building points). Vetřelci vytvářejí pomocí Grangerů organické struktury.

Budovy lidí

  • Stage 1
    • Reactor
    • Telenode
    • Machine Gun Turret
    • Armoury
    • Medistation
  • Stage 2
    • Defence Computer
    • Repeater
  • Stage 3
    • Tesla Turret

Struktury vetřelců

  • Stage 1
    • Overmind
    • Egg
    • Acid Tube
    • Barricade
  • Stage 2
    • Trapper
    • Booster
  • Stage 3
    • Hive
    • Hovel

Externí odkazy