V pátek 26. dubna 2024 úderem 22 hodiny začíná naše nová
a opravdu velká série soutěží o nejlepší webovou stránku !!
Proto neváhejte a začněte hned zítra soutěžit o lákavé ceny !!

Výsledky hledání

Z Multimediaexpo.cz

Stránky s odpovídajícím názvem

  • Daimler-Benz DB 601
    [[Soubor:Daimler-Benz-DB 601A Schnitt.jpg|right|thumb|DB 601A v řezu]] '''Daimler-Benz DB 601''' byl německý [[letecký motor]] vyráběný během [[Druhá světová v
    3 kB (530 slov) - 11. 5. 2014, 10:36

Stránky s odpovídajícím textem

  • Výpustek
    ...ivová vstřikovací čerpadla pro letecké motory Daimler-Benz třídy DB 601-605. Tato továrna měla krycí označení Dinar. V továrně pracovalo 120
    5 kB (816 slov) - 21. 6. 2013, 15:52
  • Vickers Viscount
    ... kabině cestujících neměla hladina hluku přesáhnout úroveň 60 dB. Po dalším upřesnění požadavků mezi Ministerstvem dodávek, aerolink ... hp (1044 kW) na hřídeli, s přídavným tahem 360 lbf (1,601 kN) z výstupní trysky. Měly vzlétat při hmotnosti až 53 tis
    13 kB (2 070 slov) - 4. 10. 2014, 11:52
  • Motorová jednotka DB řada VT 11.5
    ...ou číslování řad DB k 1. lednu 1968 dostaly hnací vozy číslo řady 601, vložené vozy 901. ...[1987]] byla všechna vozidla řady 601/901 prodána do [[Itálie]] kromě 601 002 a 901 403, která byla sešrotována.
    4 kB (522 slov) - 25. 7. 2013, 12:16
  • Messerschmitt Bf 109
    ...verzi Bf 109 C, která měla být původně vybavena motory [[Daimler-Benz DB 600]] . Nakonec byl k pohonu využíván spolehlivější motor Jumo 210D, *'''Bf 109 E-0''' – výzbroj shodná s verzí Bf 109 C. Motor DB 601 A. Vyrobeno 20 kusů.
    19 kB (3 151 slov) - 28. 5. 2018, 20:24
  • Messerschmitt Bf 110
    Prototyp Bf 110 '''V1''' s motory [[Daimler-Benz DB 600|DB 600A]] vzlétl [[12. květen|12. května]] [[1936 v letectví|1936]] a dos ...ší sérii vznikla verze Bf 110 '''C''' s motory [[Daimler-Benz DB 601|DB 601]] s přímým vstřikováním paliva a kompresorem a s novým křídlem. V&
    6 kB (1 028 slov) - 19. 8. 2013, 11:05
  • Messerschmitt Me 210
    ...tl 5. září [[1939]]. Letoun byl vybaven dvojtou směrovkou a motory DB 601 A-1 o výkonu 1050 k. Trpěl podélnou i směrovou nestabilitou, měl tend ...ní výroby všech verzí. Už vyrobených 90 strojů A-1 s motory DB 601 F o výkonu 1350 k a výzbrojí shodnou s verzí V-2 bylo shledáno bojově
    4 kB (692 slov) - 21. 1. 2015, 23:26
  • Messerschmitt Me 264
    ...rozdíl od Me 264 4 motory [[Daimler-Benz DB 601]] V 12 a pohonný systém DB 606. V roce [[1941]] dostal Messerchmitt objednávku na 4 prototypy stroje
    5 kB (797 slov) - 19. 8. 2013, 11:06
  • Reggiane Re.2001
    ...ne Re.2000]] pro výkonnější, kapalinou chlazený motor Daimler-Benz DB-601 A-1 o výkonu 1175 k. Zástavba proběhla úspěšně a stroj dosahoval v l
    1 kB (222 slov) - 27. 8. 2013, 09:20
  • Macchi MC.202 Folgore
    ... '''MC.202 Folgore''' byl poháněn buď motorem DB 601 A-1, nebo licencí DB 601A továrny Alfa Romeo - RA.1000 RC-41 Monsonie. MV.202 byl vybaven zatah
    2 kB (294 slov) - 27. 8. 2015, 20:38
  • Fieseler Fi 167
    .... Poháněl do řadový dvanáctiválec [[Daimler-Benz DB 601|Daimler-Benz DB 601B]], který roztáčel třílistou kovovou stavitelnou vrtuli. Trup měl ...apalinou chlazený dvanáctiválec do V [[Daimler-Benz DB 601|Daimler-Benz DB 601B]]
    5 kB (807 slov) - 18. 3. 2014, 08:52
  • Dornier Do 17
    ...y byly sice poháněny výbornými řadovými motory [[Daimler-Benz DB 600|DB 600]], ale těch byl nedostatek, a tak je v sériové výrobě nahradily ř ...cových motorů měly tyto stroje řadové motory [[Daimler-Benz DB 601|DB 601]] o výkonu až 809 kW. Letoun tak dosáhl rychlosti 470 km/h a dostupu 9&n
    12 kB (2 117 slov) - 4. 5. 2014, 19:20
  • Daimler-Benz DB 600
    [[Soubor:DB600A NII VVS.jpg|thumb|Daimler-Benz DB 600A v [[Heinkel He 111|Heinkelu He 111]]]] ...vývoje vznikly motory [[DB 601]] (místo karburátoru vstřikování) a [[DB 603]] (s přímým vstřikováním a větším vrtáním).
    2 kB (275 slov) - 11. 5. 2014, 10:36
  • Daimler-Benz DB 601
    [[Soubor:Daimler-Benz-DB 601A Schnitt.jpg|right|thumb|DB 601A v řezu]] '''Daimler-Benz DB 601''' byl německý [[letecký motor]] vyráběný během [[Druhá světová v
    3 kB (530 slov) - 11. 5. 2014, 10:36
  • Daimler-Benz DB 605
    [[Image:Daimler-Benz DB 605 airplane engine.jpg|right|thumb|V [[londýn]]ském [[RAF Museum|muzeu]] ...Druhá světová válka|druhé světové války]], vyvinutý z motoru [[DB 601]]. Byl to kapalinou chlazený, vidlicový dvanáctiválec. Montoval se do p
    4 kB (638 slov) - 11. 5. 2014, 10:36
  • Heinkel He 100
    ...c (motor)|dvanáctiválec]] do V (60°) [[Daimler-Benz DB 601|Daimler-Benz DB 601M]]
    4 kB (561 slov) - 1. 6. 2014, 06:53
  • Heinkel He 111
    ...647 kW a obranou výzbrojí tří [[kulomet]]ů a verze '''B-2''' s motory DB 600CG o výkonu 699 kW; tyto letouny byly mj. zkoušeny ve [[Španělská o ...hranami místo eliptických. Verze '''P''' dostala silnější motory [[DB 601]] a kompletně prosklenou kabinu, místo původní odstupňované. Nejrozš
    6 kB (914 slov) - 4. 3. 2015, 01:40
  • Heinkel He 177
    ...odovky v jedné motorové gondole. He 177 měly pohánět dva nové motory DB 606, z nichž každý poskytoval výkon 2 600 k. ...ásledné požáry. Příčin bylo více. První bylo, že mazání motoru DB 606 bylo nedostatečné, v důsledku toho se spojovací tyče hřídelí za
    38 kB (6 950 slov) - 31. 7. 2018, 09:22
  • Junkers Jumo 210
    ...m výkonem a byl nahrazen motory [[Junkers Jumo 211]] a [[Daimler-Benz DB 601]].
    2 kB (318 slov) - 28. 6. 2014, 11:10
  • Junkers Jumo 211
    ...bavený reduktorem. Šlo o současníka slavného motoru [[Daimler-Benz DB 601]]; ten byl z větší části používán hlavně ve [[stíhací letoun|st ...unkerse, aby dosáhli zavedení motoru před novým motorem [[Daimler-Benz DB 600]], se rozhodli přidržet se koncepce typu '''Jumo 210'''.
    5 kB (880 slov) - 26. 3. 2022, 12:11
  • Junkers Jumo 213
    ...dyž si byly oba motory v ostatních ohledech velmi podobné, vycházel DB 601 menší a lehčí než Jumo 211 a podával vyšší výkon ve vyšších le ... umístil záchytné a plnící body své „213“ na stejná místa jako DB 603, a tím umožnil jednoduchou záměnu obou motorů.
    7 kB (1 305 slov) - 28. 6. 2014, 11:10

Ukázat (20 předchozích | 20 následujících) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).