V pátek 26. dubna 2024 úderem 22 hodiny začíná naše nová
a opravdu velká série soutěží o nejlepší webovou stránku !!
Proto neváhejte a začněte hned zítra soutěžit o lákavé ceny !!

Tom Hall

Z Multimediaexpo.cz

Tom Hall (* 2. září 1964 ve Wisconsinu) je herní designer narozený ve Wisconsinu. V roce 1987 pracoval ve společnosti Softdisk, jako programátor a editor časopisu Big Blue Disk. Poté spolu s Johnem Romerem, Johnem Carmackem a Adrianem Carmackem zakládal společnost Id Software, která je tvůrcem úspěšných her jako Quake či Doom. V ní se podílel jako designer na hrách Wolfenstein 3D, Spear of Destiny či Doom. Po sporech s Johnem Carmackem, které se týkaly designu hry Doom, Tom opustil firmu a přidal se k Apogee/3D Realms.

Zde byl herním designerem Rise of the Triad, produkoval Terminal Velocity a spolupodílel se na hrách Duke Nukem II a Duke Nukem 3D. Pracoval též na herním enginu ke hře Prey až do 12. srpna 1996, kdy firmu opustil.

Poté spoluzaložil s Johnem Romerem společnost Ion Storm, kde produkoval hru Anachronox. Hra však nebyla úspěšná. Po působení ve několika dalších firmách nyní působí v KingsIsle Entertainment.

Externí odkazy